.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
هفته آینده آخرین هفته کاری مجلس یازدهم است؛ در این جلسات تعداد زیادی از گزارش‌های نظارتی قرائت می‌شود. آخرین دستور هفتگی کاری مجلس یازدهم/ ۲ خرداد مراسم اختتامیه
هفته آینده آخرین هفته کاری مجلس یازدهم است؛ در این جلسات تعداد زیادی از گزارش‌های نظارتی قرائت می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز : رئیس جمهور گفت: دولت برای حل مسئله شب و روز نمی‌شناسد اگر لازم باشد برای حل مسئله مردم به یک استان نه یک بار بلکه ۳۰ بار سفر می‌کنم تا چالش‌های مردم حل شود.
آیت‌الله رئیسی: ‌لازم باشد برای حل مشکلات مردم، به یک استان نه یکبار بلکه ۳۰ بار سفر می‌کنم
شمال نیوز : رئیس جمهور گفت: دولت برای حل مسئله شب و روز نمی‌شناسد اگر لازم باشد برای حل مسئله مردم به یک استان نه یک بار بلکه ۳۰ بار سفر می‌کنم تا چالش‌های مردم حل شود. (ادامه)
آیت الله محمدباقر محمدی لائینی، نماینده مقام معظم رهبری در استان در آئین تکریم و معارفه استاندار مازندران، گفت: کمک به توسعه مازندران و رفع چالش‌ها مهم‌ترین انتظار ما از استاندار جدید است. ‎ نماینده ولی فقیه در استان: مهم ترین مطالبه از استاندار جدید؛ توسعه مازندران است
آیت الله محمدباقر محمدی لائینی، نماینده مقام معظم رهبری در استان در آئین تکریم و معارفه استاندار مازندران، گفت: کمک به توسعه مازندران و رفع چالش‌ها مهم‌ترین انتظار ما از استاندار جدید است. ‎(ادامه)
تسنیم : نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: برخی حرف از گفتگو با تروریست‌های جیش‌الظلم می‌زنند! یعنی با دشمنی که به خاک وطن و ناموس تعرض کرده گفتگو کنیم! در حالی که باید با متجاوزان به خاک ایران با اقتدار برخورد شود.‌ واکنش تند امام جمعه زاهدان به مذاکره با جیش‌الظلم
تسنیم : نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: برخی حرف از گفتگو با تروریست‌های جیش‌الظلم می‌زنند! یعنی با دشمنی که به خاک وطن و ناموس تعرض کرده گفتگو کنیم! در حالی که باید با متجاوزان به خاک ایران با اقتدار برخورد شود.‌(ادامه)
جوان نوشت: همسویی تروریست‌ها با صحبت‌های مولوی عبدالحمید در نماز جمعه مسجد مکی زاهدان جالب توجه است. روایت روزنامه جوان از زمینه‌سازی مولوی عبدالحمید برای عملیات‌های تروریستی
جوان نوشت: همسویی تروریست‌ها با صحبت‌های مولوی عبدالحمید در نماز جمعه مسجد مکی زاهدان جالب توجه است.(ادامه)
دیدار ماه مبارک رمضان رهبر انقلاب با دانشجویان و فعالان دانشجویی از دانشگاه‌های مختلف برگزار شد. نگاه به واقعیت‌ها باید ذهن جوان دانشجو را به سمت گره‌گشایی نزدیکتر کند/ گفتند که نظر رهبری درباره عدالت از سال هشتاد فرق کرده؛ اگر فرق کرده باشد در جهت اصرار بیشتر بر عدالت بوده است/ نگاه نقادانه را داشته باشید اما نگاه سرافرازانه را هم در قبال پیشرفت‌های کشور داشته باشید‌(خبر)
دیدار ماه مبارک رمضان رهبر انقلاب با دانشجویان و فعالان دانشجویی از دانشگاه‌های مختلف برگزار شد.(ادامه)
کارشناس هواشناسی کشاورزی گفت: با توجه به شرایط جوی به کشاورزان و باغداران توصیه می شود که هشدار سرمازدگی و بارش باران را جدی بگیرند. کشاورزان و باغداران هشدار سرمازدگی و بارش باران را جدی بگیرند
کارشناس هواشناسی کشاورزی گفت: با توجه به شرایط جوی به کشاورزان و باغداران توصیه می شود که هشدار سرمازدگی و بارش باران را جدی بگیرند.(ادامه)
پس‌روی و کاهش تراز آب دریای خزر که طی چند سال اخیر چشمگیر و قابل توجه شده علاوه بر این‌که پیامدهای زیست‌محیطی متعددی دارد پیامد پس‌روی آب دریای خزر؛ بنادر مازندران تعطیل می‌شوند؟
پس‌روی و کاهش تراز آب دریای خزر که طی چند سال اخیر چشمگیر و قابل توجه شده علاوه بر این‌که پیامدهای زیست‌محیطی متعددی دارد(ادامه)
منابع رسانه‌ای از کمک‌رسانی نیرو‌های مسلح مصر و اردن به اهالی غزه از طریق عملیات هلی‌برن با نظارت پادشاه اردن خبر دادند. کمک‌رسانی مصر و اردن به سکنه غزه با عملیات هلی‌برن
منابع رسانه‌ای از کمک‌رسانی نیرو‌های مسلح مصر و اردن به اهالی غزه از طریق عملیات هلی‌برن با نظارت پادشاه اردن خبر دادند.(ادامه)
دشمن تلاش می‌کند تا فضای خوب را تیره و تار نشان دهد/ دیروز از روی ناو تماماً ایرانی با موفقیت موشک بالستیک شلیک کردیم/ جوانان کشورمان انواع ماهواره‌ را در مدار قرار می‌دهند ....(خبر)
(ادامه)
«بر اساس گفته‌های منابع مطلع، آمریکا بر این باور است که سیاست خارجی منطقه‌ای ایران، نشانه‌هایی از پیشروی بیش از حد نشان می‌دهد. یکی از مقامات آمریکایی به حمله ایران به کردستان عراق اشاره کرد». پیام قوی ایران به اسرائیل
«بر اساس گفته‌های منابع مطلع، آمریکا بر این باور است که سیاست خارجی منطقه‌ای ایران، نشانه‌هایی از پیشروی بیش از حد نشان می‌دهد. یکی از مقامات آمریکایی به حمله ایران به کردستان عراق اشاره کرد».(ادامه)
شمال نیوز : حقیقت تلخ و ویرانگری که به‌زودی مدیران را از خواب بیدار خواهد کرد و خواب آرام همه ما را آشفته، این است اگر پس‌روی آب دریای خزر که یکی از  عوارض گرمایش جهانی است و طی یک دهه اخیر نیز شدت گرفته است،  ادامه یابد، بسیاری از زیرساخت‌های حوزه حمل و نقل دریایی ما را بلااستفاده خواهد کرد .... تبعاتِ ادامه پس‌روی آب دریای خزر بر زیرساخت‌های بندری استان های شمالی / چالش بزرگ خزر !
شمال نیوز : حقیقت تلخ و ویرانگری که به‌زودی مدیران را از خواب بیدار خواهد کرد و خواب آرام همه ما را آشفته، این است اگر پس‌روی آب دریای خزر که یکی از عوارض گرمایش جهانی است و طی یک دهه اخیر نیز شدت گرفته است، ادامه یابد، بسیاری از زیرساخت‌های حوزه حمل و نقل دریایی ما را بلااستفاده خواهد کرد ....(ادامه)
شمال نیوز:

احمد وحیدی، وزیر کشور در رابطه با دریافت هزینه برای ورود به سواحل، توصیه کرد: پولی شدن سواحل خزر صحت دارد؟ / وزیر کشور واکنش نشان داد
شمال نیوز: احمد وحیدی، وزیر کشور در رابطه با دریافت هزینه برای ورود به سواحل، توصیه کرد: (ادامه)
داریوش گل‌علیزاده، مدیر دفتر اقلیم و هوای سازمان حفاظت محیط زیست معتقد است یکی از پیامدهای اصلی تغییر اقلیم، کم‌بارشی است. ابر دزدی در مرز‌ها صحت دارد؟
داریوش گل‌علیزاده، مدیر دفتر اقلیم و هوای سازمان حفاظت محیط زیست معتقد است یکی از پیامدهای اصلی تغییر اقلیم، کم‌بارشی است.(ادامه)
زمین‌لرزه ۷.۶ ریشتری امروز در دریای ژاپن با هشدار سونامی در سواحل این کشور، کره‌ شمالی، کره‌ جنوبی و روسیه همراه شد. هشدار وقوع سونامی در کره‌شمالی، کره‌جنوبی
زمین‌لرزه ۷.۶ ریشتری امروز در دریای ژاپن با هشدار سونامی در سواحل این کشور، کره‌ شمالی، کره‌ جنوبی و روسیه همراه شد.(ادامه)
بهادری جهرمی گفت: اگر بخواهم سه دستاورد دولت را بگویم دستاورد اصلی آن حرکت اداره مردمی امور بود بهادری جهرمی : نرخ تورم از ۶۰ درصد به ۳۹ درصد رسیده است
بهادری جهرمی گفت: اگر بخواهم سه دستاورد دولت را بگویم دستاورد اصلی آن حرکت اداره مردمی امور بود(ادامه)
نماینده ولی فقیه در مازندران:به جریمه اکتفا نشود ؛خلاف قانون عمل کردن با جریمه جبران نمی‌شود /هر ساخت و سازی که به صورت غیرمجاز در حال اجرا باشد، قلع و قمع می شود / شهردار رامسر : با سوداگری‌های مسکن و این‌که هرکسی دلش خواست برخورد می شود ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : سازمان هواشناسی اعلام کرد امروز شنبه در نیمه غربی کشور جوی آرام و پایدار همراه با روند افزایش نسبی دما و در نیمه شرقی وزش باد انتظار می‌رود. موج جدید بارش از امروز تا دوشنبه در نوار شمالی/ اوج بارش‌ها دوشنبه در گیلان و مازندران
شمال نیوز : سازمان هواشناسی اعلام کرد امروز شنبه در نیمه غربی کشور جوی آرام و پایدار همراه با روند افزایش نسبی دما و در نیمه شرقی وزش باد انتظار می‌رود.(ادامه)
ستاد فرماندهی مرکزی ایالات متحده آمریکا (سِنتکام) بامداد جمعه مدعی حمله موشکی انصارالله یمن در باب المندب شد. حمله موشکی انصارالله در باب المندب
ستاد فرماندهی مرکزی ایالات متحده آمریکا (سِنتکام) بامداد جمعه مدعی حمله موشکی انصارالله یمن در باب المندب شد.(ادامه)
شمال نیوز :   کاهش نزولات جوی،فشار مضاعف بر سفره های آبی زیرزمینی و درنتیجه شوری منابع مذکور، عدم رعایت الگوی کشت و اصرار بر کشاورزی سنتی ،عدم استفاده از سیستم های نوین در مدیریت و بهره برداری از منابع آب و خاک، افزایش توليد پسماند و آلودگی روز افزون اکوسیستم های آبی،خاکی،دریایی و جنگلی ، چرای بی رویه دام، شکار غیرمجاز، برداشت بی رویه شن و ماسه و .... محیط زیست مازندران را بر لبه نابودی قرار داده است چالش های زیست محیطی در مازندران و انفعال مسئولان !
شمال نیوز : کاهش نزولات جوی،فشار مضاعف بر سفره های آبی زیرزمینی و درنتیجه شوری منابع مذکور، عدم رعایت الگوی کشت و اصرار بر کشاورزی سنتی ،عدم استفاده از سیستم های نوین در مدیریت و بهره برداری از منابع آب و خاک، افزایش توليد پسماند و آلودگی روز افزون اکوسیستم های آبی،خاکی،دریایی و جنگلی ، چرای بی رویه دام، شکار غیرمجاز، برداشت بی رویه شن و ماسه و .... محیط زیست مازندران را بر لبه نابودی قرار داده است(ادامه)
پیشرفت‌های نیروی دریایی ارتش از ابتدای انقلاب چشمگیر و غیرقابل باور است/ با قدرت و صلابت سفر ۳۶۰ درجه به دور دنیا انجام می‌دهد/ در سواحل دریای خزر ناوشکن ساخته و در آنجا به آب انداخته می‌شود ....(خبر)
(ادامه)
خبرگزاری آسوشیتدپرس اعلام کرد که یک نفکش مرتبط با رژیم صهیونیستی در سواحل عدن یمن توقیف شده است. آسوشیتدپرس: نفتکش مرتبط با اسرائیل در سواحل یمن توقیف شد
خبرگزاری آسوشیتدپرس اعلام کرد که یک نفکش مرتبط با رژیم صهیونیستی در سواحل عدن یمن توقیف شده است.(ادامه)
شمال نیوز : امروز حدود 18 ماه از صدور این حکم و تعیین مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های مازندران به‌عنوان متولی ساماندهی سواحل سپری شده است اما همگان و حتی استاندار  آگاهی دارند که هیچ اتفاق خاصی در سواحل نیافتاده است و سواحلی که حریم 60 متری آن با دستور رییس‌جمهوری آزاد شد، درحال حاضر به حال خود رها است . همه در انتظار سازمان عمران سواحل ! / گام اول در مازندران اشتباه بود
شمال نیوز : امروز حدود 18 ماه از صدور این حکم و تعیین مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های مازندران به‌عنوان متولی ساماندهی سواحل سپری شده است اما همگان و حتی استاندار آگاهی دارند که هیچ اتفاق خاصی در سواحل نیافتاده است و سواحلی که حریم 60 متری آن با دستور رییس‌جمهوری آزاد شد، درحال حاضر به حال خود رها است .(ادامه)
خسارت بزرگ غفلت از ظرفیت عظیم اقتصاد دریا محور/ ۱۰ میلیون نفر طی ۱۰ سال باید در حاشیه دریای عمان برای فعالیت‌های اقتصادی ساکن شوند/ دولت برای لایحه بودجه و مجلس در برنامه هفتم هنوز فرصت دارند +جزئیات(خبر)
(ادامه)
رهبر معظم انقلاب در اجرای بند یک اصل یکصد و دهم قانون اساسی و پس از مشورت با مجمع تشخیص مصلحت نظام، سیاست‌های کلی توسعه دریا محور را برای اقدام به روسای قوای سه گانه و رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام ابلاغ کردند ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : جابجایی و تغییر سکاندار معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران در آستانه انتخابات پیش رو و بحران آفرینی در رأس مدیریت ارشد اجرایی، موجی از نگرانی و واکنش فعالان مدنی و نخبگان این استان را برانگیخت.( یادداشت عقیل امامی - تحلیلگر مسائل سیاسی ) برکناری معاون سیاسی استانداری مازندران ؛ رویدادی حیرت انگیز و بدون تودیع !
شمال نیوز : جابجایی و تغییر سکاندار معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران در آستانه انتخابات پیش رو و بحران آفرینی در رأس مدیریت ارشد اجرایی، موجی از نگرانی و واکنش فعالان مدنی و نخبگان این استان را برانگیخت.( یادداشت عقیل امامی - تحلیلگر مسائل سیاسی )(ادامه)
سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی بامداد سه‌شنبه مدعی شد که مواضعی متعلق به حزب الله لبنان را هدف حملات توپخانه‌ای قرار داده است. ادعای ارتش صهیونیستی درباره بمباران مواضع حزب الله لبنان
سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی بامداد سه‌شنبه مدعی شد که مواضعی متعلق به حزب الله لبنان را هدف حملات توپخانه‌ای قرار داده است.(ادامه)
پوتین می‌گوید درک نمی‌کند چرا آمریکا ناو هواپیمابر به سمت سواحل «اسرائیل» آورده است چون این کار وضعیت را وخیم‌تر می‌کند. پوتین : همکاری آمریکا با رژیم صهیونستی فقط وضعیت را وخیم‌تر می‌کند
پوتین می‌گوید درک نمی‌کند چرا آمریکا ناو هواپیمابر به سمت سواحل «اسرائیل» آورده است چون این کار وضعیت را وخیم‌تر می‌کند.(ادامه)
صهیونیست‌ها در مرزهای شمالی به جان هم افتادند و همزمان گزارش شده است که مبارزان فلسطینی در حال نبرد در برابر نیروهای فلسطینی هستند. ادامه درگیری‌ها مقاومت فلسطین/ ۴۰ پلیس کشته شده است
صهیونیست‌ها در مرزهای شمالی به جان هم افتادند و همزمان گزارش شده است که مبارزان فلسطینی در حال نبرد در برابر نیروهای فلسطینی هستند.(ادامه)
سازمان هواشناسی با پیش‌بینی بارش اولین برف پاییزی در کشور طی هفته جاری از بارش‌های سنگین باران در برخی مناطق از جمله گیلان و مازندران خبر داد. بارش اولین برف پاییزی / بارش‌های شدید در برخی استان‌ها
سازمان هواشناسی با پیش‌بینی بارش اولین برف پاییزی در کشور طی هفته جاری از بارش‌های سنگین باران در برخی مناطق از جمله گیلان و مازندران خبر داد.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 81 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.181 seconds.